دانلود رمان جدید عاشقانه | دانلود رمان زیبا

دانلود رمان , دانلود رمان عاشقانه , دانلود رمان جدید , دانلود رمان ایرانی , دانلود رمان های عاشقانه طنز و زیبا و جدید خنده دار رمان کلکلی

دانلود رمان جدید عاشقانه | دانلود رمان زیبا

دانلود رمان , دانلود رمان عاشقانه , دانلود رمان جدید , دانلود رمان ایرانی , دانلود رمان های عاشقانه طنز و زیبا و جدید خنده دار رمان کلکلی

  • ۰
  • ۰

دانلود رمان شهرزاد قصه گوی من

نسخه های اندروید (APK) , آیفون و اندروید (EPUB) , جاوا (JAR) و نسخه کامپیوتر (pdf)

نویسنده : *SARINA*

تعداد صفحات : 172

ژانر : عاشقانه , اجتماعی

دانلود رمان شهرزاد قصه گوی من

خلاصه رمان :

همون جایی که شاهزاده قصه
همیشه دختر فقیر و می خواست
همون شهری که قد خود من بود
از این دنیا ولی خیلی بزرگتر 
نه ترس سایه بود نه وحشت باد
نه من گم می شدم نه یه کبوتر

شهرزاد…زاده ی این شهر بزرگ…کاش میدونستی این کارت چطور سرنوشتتو تغییر میده…کاش وارد اون خونه نمیشدی…کاش…

جلد دوم و سوم این رمان رو می تونید از کانال تلگرام رمان فوریو دانلود کنید...

برای ورود کلیک کنید

دانلود رمان شهرزاد قصه گوی من


  • ۹۶/۰۴/۰۸
  • mohammad erosin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی